Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta: w formie elektronicznej na adres: kontakt@mariolakurczynska.pl.
Zachęcamy do skorzystania z naszego <formularza reklamacji>.
2. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
a) numeru zamówienia;
b) informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru lub treści cyfrowej z umową (wady);
c) pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
d) lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
e) danych kontaktowych składającego reklamację;
3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem .